RSS
Follow by Email
Facebook
Twitter

Efektīva svara samazināšana – 7 “Patiesības” kurām tic visi, bet patiesībā nestrādā

Kategorijā: Kā notievēt vai samazināt svaru

Svara samazināšana noteikti nav viegla. To vēl grūtāku padara visādas populistiskās aplamības, kas ir tik ilgi skandinātas, ka nu jau ir tik ļoti ierīvējušās cilvēku un visticamāk arī tavā prātā, ka ir jābūt lielai drosmei, lai izmēģinātu ko citu.

Ja pirms tam esi mēģinājis nomest svaru, man ir tikai viens jautājums:

Vai tas nebija ārkārtīgi grūti – gan reāli nomest pašu svaru, gan arī morāli izsalkuma dēļ? Kā arī, pēc tam, kad biji zaudējis to svaru tik pat ātri vien neieguvi to atpakaļ pat ar uzviju?

90% no Jums, kas iepriekš būs mēģinājuši zaudēt svaru teiks “JĀ”! Pārējie 10% dzīvo noliegumā.

Zaudēt svaru ar “Tradicionālajiem ieteikumiem” ir morāli un fiziski grūti! Jo tie vai nu paredz badošanos, vai arī nodrošina to, ka Tu nezaudēsi ne gramu, lai ko Tu darītu.

Starp citu, definēsim ko es domāju ar svara samazināšanu – es nedomāju ūdens masas samazināšanu (ko starp citu lielākā daļa diētu Tev arī sniegs) – es domāju reāli nodzīt taukus no vēdera vai jebkuras citas vietas. TAUKUS!

Vai Tu sev ikdienā uzdod jautājumu: Kā zaudēt svaru vai kā nomest 10 kg nedēļas laikā (kas starp citu ir iespējams ar Keto Diētu)?

Tad izlasi šos populāros ieteikumus un kāpēc tie nestrādā un padomā divreiz, vai ir vērts tiem sekot!

  1. Ēd vairāk augļus;

Šis noteikti ir viens no maniem mīļākajiem svara samazināšanas ieteikumiem, jo tas ir viltīgs. Tas var palīdzēt, bet tikai nedaudz. Radot cerību, un tad uzreiz to atņemot.

Ja Tu saldumu (konfektes, bulciņas, limonādes utt.) vietā sāksi ēst augļus, protams, ka Tu zaudēsi nedaudz svara. Tu ļoti ātri arī sasniegsi to stadiju, kad svars vairs nekritīsies un Tu 100% vēl nebūsi sasniegusi to svaru pie kā vēlējies nonākt.

Tas ir tāpēc, ka augļos ir daudz cukura, augļu cukurs ātri pārvēršas asins cukurā, kas strauji un augstu uzsit asins cukura līmeni, kas noved pie pastiprināta insulīna izdalīšanās, kas savukārt noved pie tā, ka Tavs organisms nevar sākt ķerties pie tauku dedzināšanas.

Tas bija pavisam īsi.

Ja Tev interesē patiesais iemesls kāpēc lielākā daļa nevar nomest svaru – izlasi šo rakstu.

Ja vēlies nodzīt taukus no vēdera – neēd augļus kamēr to dari!

  1. Ēd biežāk un mazākas porcijas;

Pārsvarā šis mīts tiek pamatots ar to, ka Tev mazāk gribēsies ēst visas dienas garumā un līdz ar to Tu ēdīsi mazākas porcijas uzņemot mazāk kalorijas.

Ja vien tas būtu tik vienkārši.

Svara samazināšana nevar notikt kamēr Tavās asinīs ir insulīns. (Pilnam izskaidrojumam kāpēc izlasi šo rakstu). Insulīns izdalās tajā brīdī, kad Tu uzņem oglhidrātus, īpaši tos kuri ātri pārstrādājas asins cukurā.

Ņemot vērā, ka Tu, visticamāk, šobrīd galvenokārt pārtiec no ogļhidrātiem (maize, rīsi, griķi, kartupeļi, dārzeņi, utt) ēdot mazas porcijas un bieži, Tu parūpēsies par to, ka Tavs asins cukura līmenis nekad nenokritīsies līdz tādam, ka organisms var sākt ķerties pie Tavām tauku rezervēm. Jo Tu tam konstanti dod “ātro barību” – kas ir ogļhidrāti.

Nopietni – izlasi šo rakstu un Tev viss būs skaidrs.

  1. Izvairies no taukiem;

Šis ir pats absurdākais ieteikums, ko Tu jebkad dzirdēsi. Es personīgi uzsākot KETO diētu (tā ir diēta, kur galvenokārt Tu pārtiec no taukiem un par kuru esmu sīku aprakstījis šeit) zaudēju 10kg pirmajā mēnesī.

Man jāsaka, ka es jau biju salīdzinoši tievs. Bet pēc pirmā mēneša es nodzinu taukus no vēdera (principā tikai ēdot) un man parādījās sešpaka, V burts un citi smukie muskuļi.

Ja Tu esi kādreiz domājis par to kā viegli nomest lieko svaru es ieteiktu KETO.

Tauki ir labi, ja lieto tos ar prātu.

  1. Ar fiziskām aktivitātēm pietiks;

Svara zaudēšana sākas un beidzas virtuvē! PUNKTS.

Fiziskās aktivitātes ir labas priekš muskuļu būvēšanas un tikai nedaudz priekš svara zaudēšanas.

Ļauj man paskaidrot. Pieņemsim, ka svara zaudēšanai esi izvēlējies skriešanu pirms darba.

Vidēja izmēra cilvēks sadedzina aptuveni 600 kalorijas skrienot vienu stundu.

Tu šo kaloriju zaudējumu vari vienkārši nolīdzināt apēdot vienu bulciņu kā desertu pie pusdienām un snikerīti pēcpusdienā, jo baigi gribējās ko uzkost. (Starp citu, vidēji tā arī ir, viens snikerītis bulciņu būs aptuveni 600 kcal kopā)

  1. Panašķojies ar žāvētiem augļiem/riekstiem/dārzeņiem starp ēdienreizēm;

Šī varētu šķist otra labākā izvēle pēc snikerīša un bulciņas – Augļi/Rieksti/Dārzeņi.

Es būšu ļoti kodolīgs – Ja Tu našķosies, vienalga ar ko, visas dienas garumā, Tu drastiski samazini iespējas nomest svaru. Iemesls tam ir insulīns. (es jau 3 reizes pirms tam pieminēju rakstu, kur Tu par to vari izlasīt)

  1. Galvenais ir skaitīt kalorijas;

Tauki uz vēdera? Nekādu problēmu, galvenais skaiti kalorijas. Kamēr iekļaujies dienas normā, tikmēr ēd ko gribi!

Ko tādu skandina diētu industrijas.

Bet visas kalorijas nav vienādas. Pat ja Tu samazināsi kaloriju daudzumu, bet lielākā daļa no tām kalorijām joprojām nāks no cukurotām lietām un citiem neveselīgiem našķiem, Tu joprojām nezaudēsi svaru. Visticamāk pieņemsies.

Austrālietis Deimons Gameau veica eksperimentu un to dokumentēja, kā rezultātā tapa “That Sugar Film”.

Viņš gribēja noskaidrot vai ēdot “veselīgos” zemo tauku produktus, kuros ir slēptie cukuri – jogurti ar samazināto tauku saturu, mušļi, sulas utt. notiks kādas izmaiņas viņa svarā.

Svarīgi ir piebilst, ka netika mainīts uzņemto kaloriju daudzums.

Rezultāts pēc mēneša ēdot “veselīgos” produktus – Vidukļa apkārtmērs no 84cm uz 94cm.

 

  1. Lai zaudētu svaru noteikti būs jābadojas;

Šis laikam ir mans slavas brīdis. NĒ, TĀ NAV PATIESĪBA. Lai zaudētu svaru Tev nav jābadojas!

Es personīgi, kad biju savā tauku masas samazināšanas procesā retu reizi jutos izsalcis. Kāpēc? Tāpēc ka es ēdu KETO. Kas man ļāva ēst mazāk un nejusties izsalkušam.

Ierakstot Google “Kā notievēt” es redzu visādas briesmīgas diētas, piemēram - olu diēta.

Kur Tu dienā uzņem 2 mīksti vārītas olas, 2 apelsīnus. Pienu. Jogurtu un vistas krūtiņu.

PROTAMS KA TU BŪSI SASODĪTI IZSALCIS VAI IZSALKUSI!

Tev prasīsies visādi saldumi, maize, un citi ogļhidrātiem bagāti produkti. Tev tiešām ir jābūt dzelzs gribai, lai ko tādu izturētu. Jo pie olu diētas Tu noteikti badosies un pats ļaunākais ir tas, ka Tu nedēļas laikā zaudēto svaru atgūsi pēc tam atpakaļ tik pat ātri un visticamāk ar uzviju.

Izvēlies ko prātīgāku, izvēlies nebadoties, izvēlies nebojāt savu veselību – IZVĒLIES KETO!

Ha, sanāca izcils reklāmas sauklis.

Bet nopietni runājot efektīva svara samazināšana var notikt nebadojoties. Mans ieteikums ir KETO diēta. Tu vari tās detalizētu aprakstu, tās priekšrocības, labumus, ko tajā ēst utt. šeit.

 

 

RSS
Follow by Email
Facebook
Twitter

Vai Tev patika raksts? Iegūsti papildus noderīgu info - seko man Facebook

Tev ir jautājums vai komentārs?